Słownik

Tabela

Tabela, w kontekście baz danych, to struktura przechowująca dane w zorganizowanej formie wierszy i kolumn. Każdy wiersz reprezentuje pojedynczy rekord, podczas gdy kolumny określają typy informacji przechowywanych w tabeli. Kolumny nazywane są też atrybutami. Tabele są niezwykle istotnym elementem systemów zarządzania bazami danych, umożliwiającym składowanie, indeksowanie i efektywne wyszukiwanie danych. Są używane w różnych dziedzinach, od analizy biznesowej po aplikacje internetowe, zapewniając strukturalną i łatwą w użyciu formę przechowywania informacji.

Zapytaj o nas





    Administratorem Twoich danych osobowych jest Hogart Business Intelligence sp. z o.o. Przysługuje Ci prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Więcej informacji o swoich prawach znajdziesz w Polityce prywatności.

    Nasz cel

    Kluczem do sukcesu jest połączenie najlepszych narzędzi, know-how i doświadczenia partnera wdrożeniowego.

    Do pełnego wykorzystania możliwości platformy Qlik, rekomendujemy dedykowane szkolenia.

    Najlepsze narzędzia i udane wdrożenie nie zawsze mogą wystarczyć.