Słownik

KPI

KPI, czyli Key Performance Indicator, to konkretny i mierzalny wskaźnik używany w organizacjach do oceny skuteczności, postępu oraz osiągania celów strategicznych. Te miary są zwykle ściśle powiązane z priorytetami i strategią firmy. KPI umożliwia zrozumienie, czy działania i procesy organizacji przynoszą oczekiwane rezultaty. Dzięki KPI menedżerowie mogą śledzić wydajność, identyfikować obszary wymagające poprawy, a także podejmować skuteczne decyzje na podstawie danych. KPI stanowi fundamentalne narzędzie w zarządzaniu wydajnością organizacji, co przyczynia się do efektywnego planowania, doskonalenia działań i osiągania sukcesów biznesowych.

Zapytaj o nas





    Administratorem Twoich danych osobowych jest Hogart Business Intelligence sp. z o.o. Przysługuje Ci prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Więcej informacji o swoich prawach znajdziesz w Polityce prywatności.

    Nasz cel

    Kluczem do sukcesu jest połączenie najlepszych narzędzi, know-how i doświadczenia partnera wdrożeniowego.

    Do pełnego wykorzystania możliwości platformy Qlik, rekomendujemy dedykowane szkolenia.

    Najlepsze narzędzia i udane wdrożenie nie zawsze mogą wystarczyć.