Słownik

Miara

Miara w kontekście analizy biznesowej to wartość liczbowa, która jest używana do oceny lub porównania wydajności, efektywności lub innych kluczowych wskaźników działalności firmy. Przykłady miar obejmują przychody, zysk, marżę, udział w rynku, wskaźniki rentowności itp. Miara stanowi podstawę analizy danych, pomagając osobom decyzyjnym monitorować postępy, identyfikować trendy i podejmować świadome decyzje mające na celu osiągnięcie celów biznesowych. Miara jest kluczowym narzędziem w procesie zarządzania i planowania strategicznego.

Zapytaj o nas





    Administratorem Twoich danych osobowych jest Hogart Business Intelligence sp. z o.o. Przysługuje Ci prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Więcej informacji o swoich prawach znajdziesz w Polityce prywatności.

    Nasz cel

    Kluczem do sukcesu jest połączenie najlepszych narzędzi, know-how i doświadczenia partnera wdrożeniowego.

    Do pełnego wykorzystania możliwości platformy Qlik, rekomendujemy dedykowane szkolenia.

    Najlepsze narzędzia i udane wdrożenie nie zawsze mogą wystarczyć.