Serwis
Wybór najlepszych narzędzi analitycznych i udane wdrożenie to nie wszystko
Dowiedz się więcej o Hogart Business intelligenceAby korzyści biznesowe oraz zadowolenie użytkowników nie zmniejszały się z czasem świadczymy szeroką gamę usług wsparcia, takie jak:
- techniczne wsparcie produktowe (tzw. maintenance)
- dedykowane wsparcie powdrożeniowe
- rozszerzona opieka powdrożeniowa w subskrypcji
- audyty aplikacji i wdrożeń
- re-engineering środowisk i aplikacji QlikView oraz Qlik Sense
Techniczne wsparcie produktowe (maintenance)
Dla wszystkich naszych klientów posiadających aktywną usługę maintenance świadczymy profesjonalne wsparcie techniczne dla produktów Qlik oraz wszystkich komponentów i rozszerzeń środowiska Qlik firm trzecich będących w ofercie Hogart.
Nasz zespół serwisowy to certyfikowani konsultanci posługujący się językiem polskim i angielskim, posiadający wieloletnie doświadczenie projektowe i serwisowe, zarówno z obszaru projektowania aplikacji Qlik, jak i administracji środowiskiem.
Dzięki wiedzy i doświadczeniu już w ramach pierwszej linii wsparcia rozwiązujemy samodzielnie ponad 90% wszystkich zgłoszeń. W ramach usług wsparcia, dajemy naszym klientom dostęp do naszego nowoczesnego portalu Centrum Wsparcia, w którym klienci mogą rejestrować zgłoszenia, próbować samodzielnie znaleźć rozwiązanie, śledzić postęp prac, komunikować się z konsultantami oraz uzupełniać i wymieniać wszystkie potrzebne do rozwiązania problemu informacje. Centrum Wsparcia działa także jako witryna dla urządzeń mobilnych oraz aplikacja mobilna.