Wybór najlepszych narzędzi analitycznych
i udane wdrożenie to nie wszystko

Serwis

 

 

Aby korzyści biznesowe oraz zadowolenie użytkowników nie zmniejszały się z czasem świadczymy szeroką gamę usług wsparcia, takie jak:

  • techniczne wsparcie produktowe (tzw. maintenance)
  • dedykowane wsparcie powdrożeniowe
  • rozszerzona opieka powdrożeniowa w subskrypcji
  • audyty aplikacji i wdrożeń
  • re-engineering środowisk i aplikacji QlikView oraz Qlik Sense

Techniczne wsparcie produktowe (maintenance)

Dla wszystkich naszych klientów posiadających aktywną usługę maintenance świadczymy profesjonalne wsparcie techniczne dla produktów Qlik oraz wszystkich komponentów i rozszerzeń środowiska Qlik firm trzecich będących w ofercie Hogart.

Nasz zespół serwisowy to certyfikowani konsultanci posługujący się językiem polskim i angielskim, posiadający wieloletnie doświadczenie projektowe i serwisowe, zarówno z obszaru projektowania aplikacji Qlik, jak i administracji środowiskiem.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu już w ramach pierwszej linii wsparcia rozwiązujemy samodzielnie ponad 90% wszystkich zgłoszeń. W ramach usług wsparcia, dajemy naszym klientom dostęp do naszego nowoczesnego portalu Centrum Wsparcia, w którym klienci mogą rejestrować zgłoszenia, próbować samodzielnie znaleźć rozwiązanie, śledzić postęp prac, komunikować się z konsultantami oraz uzupełniać i wymieniać wszystkie potrzebne do rozwiązania problemu informacje. Centrum Wsparcia działa także jako witryna dla urządzeń mobilnych oraz aplikacja mobilna.